planinarske-ture-rajska-rijeka

Jeep Safari | Durmitorski prsten - Kamp Rajska rijeka

Dolazak gostiju oko 9 časova u kamp HUM. Poslije doručka terenskim vozilima krećemo u pravcu Durmitora. Vozeći se živopisnim kanjonom rijeke Pive dolazimo na hidroelektranu Mratinje.

Brana na Pivi je jedna od navećih brana u Evropi sa impozantnih 220 metara visine. Nakon kraće pauze nastavljamo put i zaustavljamo se na vidikovcu odakle se pruža pogled na Pivsko jezero dugo 42 km.
Dalje nastavljamo prema selu Trsa gdje obilazimo seoska domaćinstva. Sa Trse, Pivskom planinom, krećemo prema Durmitoru i Žabljaku uživajući u ljepoti prirode i zaustavljajući se na više atraktivnih mjesta za fotografisanje. Prolazeći prelijepe planinske predjele, mješavinu pitomih i veoma surovih, preko Sedla, jednog od najviših putnih prevoja u Evropi (1907 m), dolazimo na Žabljak gdje nas čeka ručak u etno ambijentu i uživanje u tradicijonalnoj crnogorskoj kuhinji.

Nakon ručka krećemo prema Ćurevcu, veoma atraktivnom vidikovcu na kanjonu Tare, gdje dubina kanjona dostiže gotovo 1100 metara. Nastavljamo put kanjonom Tare i prekosela Mala Crna Gora spuštamo se u kanjon Sušice, lijeve pritoke Tare. U tom dijelu kanjona do polovine jula zadržava se voda praveći veoma lijepo Sušičko jezero.

Poslije kraće pauze nastavljamo put drugom stranom kanjona i penjemo se do sela Nedajno odakle se pruža pogled na kanjone Sušice i Tare i na planine Ljubišnju i Radovinu. Prolazimo veoma neobičan predio Pivske planine, zvani Rupe, te preko nekoliko sela stižemo na Crkvičko Polje gdje se karatko zadržavamo uživajući u pogledu na tri kanjona: Pive, Tare i Drine. Sa Crkvičkog Polja se spuštamo prema Šćepan Polju i našem kampu.
Poslije osmočasovnog uživanja u foto safariju oko Durmitora u kampu nas čeka večera.